Ga naar hoofdinhoud

Berkvens-website wint award

Berkvens Deursystemen heeft, tijdens de uitreiking van de Dutch Interactive Awards (DIA) 2019, de gouden award gewonnen in de categorie B2B Commerce. Samen met partners Intracto en 3Dimerce sleepte de fabriek de prijs in de wacht voor het vernieuwde koperskeuzeplatform mijndeur.nl.

De Dutch Interactive Awards bekronen het allerbeste op het gebied van online marketing. Het platform berkvens.mijndeur.nl laat kopers van nieuwbouwwoningen simpel en naar eigen smaak deursets in hun nieuwe woning samenstellen. Het online instrument biedt daartoe een unieke deurenconfigurator. Daarnaast kunnen aannemers en/of projectontwikkelaars er een projectspecifieke website aanmaken en daar zelf de keuzemogelijkheden en woonstijlen beheren.

Het platform maakt complexe en uitgebreide productdata beschikbaar in een gebruiksvriendelijke en snelle keuze-interface. Berkvens biedt ruim 1.000.000 combinaties van deuren, deurkozijnen en klinken. Sommige keuzes worden per project vooraf bepaald in het assortiment; het gros pas tijdens de configuratie (real-time).

Van de digitale kopers blijkt 74% te kiezen voor een upgrade van deuren, kozijnen en/of deurklinken. Daarnaast beoordeelt ruim 80% van de gebruikers het platform met een 4 of 5 (op een schaal van 1 tot en met 5).

Berkvens Deursystemen, anno 1933, is Nederlands grootste specialist in binnendeuren, deurkozijnen, hang- en-sluitwerk en schuifdeursystemen. Het in Someren gevestigde bedrijf telt circa 350 medewerkers. De drie Berkvens-fabrieken maken per jaar zo’n 600.000 deuren en kozijnen. De onderneming is ook actief in Duitsland, Frankrijk, België, het Verenigd Koninkrijk en Midden-Oosten.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Word nu abonnee van Houtwereld of Het Houtblad. Abonneer