Ga naar hoofdinhoud

FSC Friday wordt FSC week

Van 24 t/m 30 september 2022 lanceert FSC de campagne FSC Forest Week met als thema ‘Kies voor bossen. Kies voor FSC.’ De campagne is bedoeld om de consument bewust te maken van verantwoord bosbeheer en verantwoorde consumptie.

Deze campagne biedt FSC-licentiehouders wereldwijd de mogelijkheid om de krachten te bundelen. Gedurende de hele week kunnen zij hun inspanningen op het gebied van verantwoord bosbeheer laten zien. Dit moet leiden tot een verhoogd bewustzijn bij de consumenten waardoor zij bewuster zullen kiezen voor duurzame producten bij het winkelen.

Voorheen bekend als FSC Friday, is dit jaar de duur van de campagne uitgebreid naar een week. Daarom is de campagnenaam vanaf nu FSC Forest week. De inhoud is zoals altijd gefocust op duurzaamheidskwesties in het bos.

Communicatiemiddelen

Er worden allerlei communicatiemiddelen ontwikkeld zoals bewerkbare afbeeldingen, video’s, social media posts en drukbestanden. Bedrijven kunnen dus volop mee doen op hun kanalen gedurende de laatste week van september.

Meer info en downloads via deze link.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Word nu abonnee van Houtwereld of Het Houtblad. Abonneer