Ga naar hoofdinhoud

Houtpromotiecampagne start 2 oktober

De officiële lancering van de publiciteitscampagne ‘Hout. Natuurlijk van nu’ vindt plaats op 2 oktober, tijdens de Nationale Kozijnendag van de NBvT in het gebouw van de Tweede Kamer in Den Haag.

De leden van de sectie Kozijnen van de Nederlandse Branchevereniging voor de Timmerindustrie (NBvT) zetten die dag gezamenlijk houten kozijnen op de Haagse agenda.

De campagne wordt formeel gelanceerd in de CDA-fractiekamer en heeft daarmee een mooie aanloop naar de radioweek op BNR/The Big Five die duurt van 11 tot en met 15 november, zo meldt Centrum Hout.

Het campagneteam treft de laatste voorbereidingen voor een succesvolle lancering. De website www.houtnatuurlijkvannu.nl wordt geladen en de dynamische film en docuseries verder uitgewerkt.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Word nu abonnee van Houtwereld of Het Houtblad. Abonneer