Ga naar hoofdinhoud

Wat is een digitaal event?

Digitaal, het nieuwe normaal. Vanuit (thuis)kantoor of op de bank spreken onze sprekers u toe. Het gaat niet om de locatie maar het gaat om wat zij te vertellen hebben. Geen kostbare reis- en verblijfkosten maar door alle digitale mogelijkheden wel kennis delen en netwerken. Door de huidige Corona-crisis is het moeilijk om bij elkaar te komen daarom organiseert de Eisma Media Groep digitale events.

Keynote-sprekers en parallelsessies

Tijdens het event kunt u de verhalen van een aantal keynote-sprekers beluisteren, evenals een selectie uit de parallelsessies. U klikt hiervoor simpelweg op het betreffende programmaonderdeel, waarna u in een livesessie belandt.  Net als bij een offline sessie kunt u vragen stellen via de chatfunctie. Het is zelfs mogelijk dat een spreker u uitnodigt om live in de sessie een vraag te stellen of in discussie te gaan. Voor dit laatste heeft u ook een werkende (laptop- of computer)camera nodig.

Netwerken

Geen event is compleet zonder netwerken. Ook tijdens een digitaal event kunt u contact leggen met andere bezoekers. Dit kan door via de deelnemerslijst digitaal een afspraak te maken of in de netwerk-carrousel, waar u willekeurig gekoppeld wordt aan een andere bezoeker. Ook is het mogelijk om met exposanten in contact te komen door hun digitale stands te bezoeken. Hier kunt u informatie opvragen of direct in gesprek gaan met één van de aanwezige medewerkers.

Check-in

Als u zich heeft aangemeld voor het digitale event, dan ontvangt u op de dag van het event een mail met daarin de login-link. U heeft een laptop of computer met audio nodig. Bent u eenmaal ingelogd, dan wordt u in de centrale lobby live ontvangen door onze presentatoren. Zij zijn gedurende de hele middag live om aan te geven wanneer programmaonderdelen beginnen en wanneer er gelegenheid is voor een pauze of een netwerkronde. Zij zullen ook kort terugblikken op sessies en via de chat in gesprek gaan met bezoekers.