Op Houtwereld.nl kunt u de digitale versie van het vakblad Houtwereld lezen. Deze service is alleen toegankelijk voor abonnees op deze vakbladen. Bent u abonnee, klik dan hier om uw account te activeren. Wilt u een abonnement, sluit er dan hier één af.
Abonnementen
U kunt zich via de website of via onze klantenservice abonneren via: abonneren@eisma.nl of telefoonnummer 088 – 22 66 648. Bekijk alle abonnementsvormen op www.houtwereld.nl/abonneren.
Er zijn twee abonnementsvormen:
– Houtwereld.nl Digitaal
– Houtwereld jaarabonnement (magazine + online toegang)
Bekijk alle abonnementsvormen op www.houtwereld.nl/abonneren/.
Wanneer u een abonnement afsluit via de website van Houtwereld.nl of via de klantenservice, dan ontvangt u een factuur per e-mail of post. Ook kunt u kiezen voor een betaling via iDEAL.
U kunt uw relatienummer vinden op de wikkel van het magazine of, wanneer u kunt inloggen op Houtwereld.nl, onder ‘Mijn gegevens’. U kunt ook contact opnemen met onze klantenservice via: abonneren@eisma.nl of telefoonnummer 088 – 22 66 648.
Ook als u niet in Nederland of België woont, kunt u gewoon een account aanmaken of een abonnement nemen. Bij een abonnement zijn wij, door de hogere verzend- en handlingskosten, genoodzaakt een aangepast tarief te rekenen. Neem contact met ons op voor het voor u geldende tarief (afhankelijk van de verzendkosten naar het betreffende land).
Nee, tenzij expliciet anders vermeld, zijn alle abonnementen die u afsluit tot wederopzegging en worden deze automatisch verlengd.
U kunt uw abonnement zowel telefonisch als per e-mail of schriftelijk opzeggen via onze klantenservice. Houd rekening met een opzegtermijn van één maand voor afloop van uw abonnementsperiode.
Heeft u al een abonnement op Houtwereld.nl en wilt u overstappen naar een ander abonnement? Neem contact op met onze klantenservice, wij helpen u graag verder. E-mail: abonneren@eisma.nl of telefonisch 088 – 22 66 648.
Voor het doorgeven van adreswijzigingen of klachten over de bezorging kunt u contact opnemen met onze klantenservice. E-mail: abonneren@eisma.nl of telefonisch 088 – 22 66 648.
Registreren
Bij een jaarabonnement ontvangt u het 11 x per jaar het magazine, heeft u onbeperkt toegang op Houtwereld.nl, kunt u alle digitale versies inzien en ontvangt u onze nieuwsbrieven.
Een deel van de website blijft vrij toegankelijk; hier hoeft u niet voor in te loggen en een (betaald) abonnement voor af te sluiten. Echter, een select deel van de website is enkel toegankelijk voor onze abonnees van het online magazine of het jaarabonnement; zij hebben toegang tot de gehele website.
Op de website van Houtwereld.nl kunt u alle soorten abonnementen vinden: www.houtwereld.nl/abonneren.
Een account is voor één gebruiker. Het account voor uw Digitaal of jaarabonnement is voor u persoonlijk en gekoppeld aan uw persoonlijke (bedrijfs)gegevens. Het is niet toegestaan uw inloggegevens intern of extern te verspreiden. Bent u geïnteresseerd in een inlog voor meerdere personen van uw organisatie, neem dan contact op met onze klantenservice via: abonnement@eisma.nl of telefoonnummer 088 – 22 66 648. Wij maken graag een aantrekkelijk voorstel voor uw bedrijf.
Er is op dit moment geen beperking in het aantal apparaten waar u tegelijk mee kunt inloggen.
De bevestigingsmail om uw account te activeren kan in de spamfolder terecht komen. Mocht dit niet het geval zijn, neem dan contact op met onze klantenservice via: abonnement@eisma.nl of telefoonnummer 088 – 22 66 648.
Het online magazine is een 1-op-1 kopie van ons papieren magazine. Het papieren magazine ontvangt u van ons wanneer u een vakblad + online abonnement heeft.
Digitale abonnees ontvangen niet het papieren magazine, maar hebben wel inzage in de digitale versie hiervan. Zo kunt u dus ook de informatie uit het magazine lezen.
Websitebezoekers zonder digitaal abonnement hebben geen toegang tot het digitale magazine.
Uw gegevens zijn terug te vinden onder ’Mijn gegevens’ op de website van Houtwereld.
U kunt hiervoor contact opnemen met de klantenservice via abonnement@eisma.nl of telefoonnummer 088 – 22 66 648.
Inloggen
Als u uw wachtwoord bent vergeten, klikt u op ´Wachtwoord vergeten` bij het inlogscherm. U komt dan op een pagina waar u de stappen kunt volgen. U kunt ook contact met ons opnemen via abonnement@eisma.nl of telefoonnummer 088 – 22 66 648.
Bij een foutieve inlogpoging ontvangt u een link die u naar de ‘Wachtwoord vergeten’-pagina verwijst.
U kunt uw wachtwoord wijzigen bij ´Mijn gegevens´.
U kunt uw e-mailadres wijzigen bij´Mijn gegevens´.
Als u een nieuw e-mailadres heeft, kunt u uw oude e-mailadres veranderen in uw huidige/nieuwe e-mailadres. Hiervoor dient u eerst in te loggen met uw oude e-mailadres en wachtwoord. Bij ‘Mijn gegevens’ kunt u vervolgens uw e-mailadres wijzigen naar uw huidige/nieuwe e-mailadres.
Betalen & Factuur
Voor het afrekenen van producten bieden wij de volgende betaalmethoden aan:
iDEAL
Door te betalen met iDEAL rekent u uw aankoop direct af via de vertrouwde en veilige internetbetaalomgeving van uw eigen bank.
Creditcard
U kunt met een Visa-, Maestro of Mastercard betalen. Uw betaalgegevens worden veilig versleuteld via een HTTPS-verbinding met SSL-certificaat.
Overige betaalmethoden
Overige betaalmethoden die wij aanbieden zijn Bancontact, Mister Cash (België) en PayPal.
Als u een product heeft geretourneerd of een order heeft geannuleerd, dan gelden de volgende terugsorttermijnen:
– iDeal: 10 werkdagen
– Creditcard: de reservering van het geannuleerde bedrag wordt binnen 10 werkdagen opgeheven.
Na het afrekenen van een product in onze webshop, ontvangt u een e-mail met daarin de bevestiging van uw bestelling.
Er worden binnen deze webshop geen incassomachtigingen aangeboden. U kunt gebruik maken van een aantal andere betaalmethoden zoals iDeal en Creditcard.
Bestellen & Levering
Als u een abonnement heeft op het vakblad Houtwereld of Houtwereld Premium, dan ontvangt u automatisch korting op je bestelling. Deze korting wordt automatisch in je winkelmand verrekend, nadat je bent ingelogd.
Als u nog niet heeft afgerekend, kunt u in uw winkelmand zien wat u gaat bestellen en hierin eventueel wijzigingen aanbrengen.
Nadat u een bestelling heeft geplaatst en afgerekend, is deze niet meer te wijzigen. U kunt u bestelling alleen nog annuleren als deze nog niet is verzonden. Mocht dit allemaal niet lukken en je ontvangt toch je bestelling, dan kunt u altijd een product retourneren binnen 14 dagen.
Als u nog vragen heeft over het wijzigen van een bestelling, neem dan gerust contact op met onze klantenservice.
Als een bestelling is afgerekend maar nog niet is verzonden, dan kunt u deze binnen 2 weken annuleren. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice. Mocht annuleren niet meer mogelijk zijn, dan kunt u altijd gratis een product retourneren binnen 14 dagen.
Onze standaardverzendkosten bedragen voor Nederland €4,05 voor een brievenbuspakket en €7,65 voor een pakket. Voor België hanteren wij €9,90 voor een brievenbuspakket en €12,00 voor een pakket. Wanneer u een bestelling plaatst van €85 of meer, dan berekenen wij geen verzendkosten.
Als een bestelling op voorraad is en u woont in Nederland, dan ontvang u deze normaal gesproken binnen 2-3 werkdagen. Voor België ontvangt u uw bestelling normaal gesproken binnen 4-5 werkdagen. Producten die niet op voorraad zijn, kunnen wat langer onderweg zijn.
Mocht levering van de producten door onverwachte omstandigheden niet lukken binnen 30 dagen, dat laten wij dit zo spoedig mogelijk na de bestelling weten. U heeft dan het recht om de bestelling kosteloos te annuleren.
Producten die u in onze webshop koopt worden in Nederland bezorgd door Post NL.
Bezorging op een ander adres
U kunt een bestelling ook op een ander adres laten bezorgen. Tijdens het afrekenen van uw bestelling krijgt u een optie aangeboden, waarbij je een bezorgadres kunt opgeven dat afwijkt van het factuuradres. Dit is handig als u iemand een product als cadeau wilt sturen.
Duurt de bezorging van een product langer dan verwacht en wilt u graag weten wat de status is van uw bestelling? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Als een bestelling op voorraad is en u woont in Nederland, dan ontvangt u deze normaal gesproken binnen 2-3 werkdagen. Producten die niet op voorraad zijn, kunnen wat langer onderweg zijn.
Heeft u uw product niet binnen de gestelde tijd ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Retourneren
Mocht een product toch niet zijn wat u ervan had verwacht, dan kunt u het terugsturen. Nadat u (het laatste product van) uw bestelling heeft ontvangen, heeft u 14 dagen om aan te geven dat u een product wilt retourneren. Het te retourneren product moet vervolgens binnen 14 dagen verstuurd worden. Sommige producten kunt u niet retourneren.
Als u gebruik wilt maken van de 14 dagen bedenktijd of uw bestelling wilt annuleren, dan kunt u dit schriftelijk (per e-mail) aan ons laten weten. Je kunt hiervoor gebruik maken van het modelformulier dat je hier kunt downloaden.
Voor vragen kunt u ook bellen met onze klantenservice via 088 2944 700
Onder retourneren leest u hoe u een product naar ons kunt terugsturen.
Wij geven 30 dagen garantie op onze producten. Mocht uw product binnen dit termijn kapot gaan bij normaal gebruik, dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice via 088 2944 700.
Nadat u binnen 14 dagen na ontvangst van (het laatste product van) uw bestelling hebt aangegeven dat u een product wilt retourneren, heeft u 14 dagen de tijd om het product te versturen, mits het betreffende product onbeschadigd is, ongebruikt is en voorzien is van de originele verpakking.
Vanaf de dag van ontvangst heeft u dus in totaal 28 dagen om het product te retourneren. Dit kan zonder opgave van reden.
Je leest onder bedenktijd hoe u aan ons kunt laten weten dat u een product wilt retourneren. U kunt voor het retourneren gebruik maken van een modelformulier dat u hier kunt downloaden.
Producten die u niet kunt retourneren of ruilen:
– Gedownloade e-books;
– Gedownloade software;
– CD’s, DVD’s en software (CD-rom’s) waarvan de verzegeling is verbroken;
– Gepersonaliseerde producten;
– Losse tijdschriften
– Fysieke of digitale cadeaubonnen.
De kosten voor het retourzenden worden niet vergoed. Zorg er daarom voor dat het poststuk voldoende is gefrankeerd en goed is verpakt, zodat (verdere) beschadig wordt voorkomen. Gebruik bij voorkeur de originele verpakking waarin je het product hebt ontvangen. Voeg in de verpakking ook de pakbon toe en een notitie met daarin je gegevens (waaronder je e-mailadres) en ordernummer, zodat wij weten om welke order het gaat.
Retouradres
Vanuit Nederland en België kunt u het product terugsturen o.v.v. ‘Retouren’ en het ordernummer naar het volgende adres:
EDG Media
Eisma Bouwmedia
o.v.v. Retouren + (ordernummer)
Niels Bohrweg 123
3542 CA Utrecht
Beschadigde producten vervangen
Ondanks dat wij zorgvuldig met uw bestelling omgaan, kan het gebeuren dat deze beschadigd aankomt. In dat geval kun je een product retourneren. Neem daarvoor contact op met onze klantenservice.
Als u een product heeft ontvangen dat niet het juiste product is of dat incompleet, beschadigd of defect is, dan is het mogelijk om een nieuw product te ontvangen. Laat dan eerst schriftelijk (per e-mail) aan ons weten dat je een product wilt ruilen. Je kunt hiervoor gebruik maken van een modelformulier dat je hier kunt downloaden.
Retourneer vervolgens eerst het product dat je wilt ruilen. Als het gaat om een ruiling, sturen wij u na ontvangst van uw product per e-mail een unieke kortingscode t.w.v. het volledige aankoopbedrag inclusief de verzendkosten. Met deze kortingscode kunt u het vervangende product bestellen in onze webshop. Vergeet bij het retourneren dus niet uw e-mailadres op te geven.