Ga naar hoofdinhoud

Bigger & better

Bam! Vandaag is de vernieuwde Houtwereld verschenen, waarmee wij knallend het nieuwe jaar ingaan!

Als team hebben wij de afgelopen maanden gewerkt aan een nieuw magazine voor u. We wilden het inhoudelijk verder aanscherpen, aantrekkelijker maken om te lezen én ook mooier en qua formaat een tikkeltje groter. Bigger & better. We zijn immers trots op het product hout, op de houtbranche en op onze rol daarin als multimediaal vakblad.

Uiteraard blijven thema-artikelen, interviews, bedrijfsreportages, marktbeschouwingen, ondernemers- en productnieuws en achtergrondverhalen belangrijke onderdelen van het nieuwe magazine.

De ‘mens’

Maar aan de bladformule hebben we ook veel meer de ‘mens’ toegevoegd. Want in de branche werken mensen met een hart van hout en het zakendoen kenmerkt zich door persoonlijke contacten en het elkaar gunnen van orders.
De ‘mens’ keert dus vaker in het blad terug, bijvoorbeeld in de nieuwe rubrieken Passie voor Hout en Mensen & Zaken en ook in de meningenrubrieken Splinter en Forum.

Acht Marktverkenningen

Nieuw is verder de Marktverkenning Zuid-Amerika. Daarmee bieden wij acht Marktverkenningen, verdeeld over vier stuks per uitgave, die unieke vakinformatie bieden over vraag, aanbod, prijzen en herkomstgebieden van de belangrijkste soorten naaldhout, hardhout (al dan niet tropisch) en plaatmaterialen.

We gaan in deze vorm 15 keer per jaar verschijnen. Ik adviseer u voor actueel nieuws ook Houtwereld.nl in de gaten te houden plus onze sociale media.

Wat vindt u van deze vernieuwde Houtwereld? Mail me. Ik hoor graag van u. Voor nu wens ik u veel leesplezier!

(Lees HIER de digitale editie)

(Interesse in een abonnement? Klik dan HIER)

Marleen van Herwijnen
Hoofdredacteur Houtwereld

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Word nu abonnee van Houtwereld of Het Houtblad. Abonneer